25 Ağustos 2011 Perşembe

Hani nolursa olsun estetik önemlidir ya çoğumuz için işte bir bayan olduğumdan mıdır bilinmez ama benim için baya geçerli sanırım bu olay. Tuttuğum kaşığın dahi gözüme hitap etmesini isterim. Artık yemek konusunun estetiğinde ne kadar titiz olduğumu siz düşünün. Bana pastalar, Kurabiyeler, börekler, çörekler olsun salatalar olsun, makarnalar olsun ama özenilmiş olsun yememe gerek yok görüntüsü şöyle bir hoşuma gitse yeter. Şimdilerde de bu tip pasta, börek yapan 'SANATÇI' kimlikli insanlarda artıyor üstelik. 'SANATÇI' dedim evet hatta üstüne basa basa söylüyorum. Bu kadar harikalar yaratmak adeta görsel bir şölen sunmak sanattır çünkü.. Doğum gününüzde çilekli bir pasta yerine görüntü harikası üstelik lezzetli bir pasta yemeyi kim istemez.. Ben bu kadar yazdım yazdım ama aslında bir kişiye gönderme yapıyorum!! Bugün sayfasıyla karşılatığım ve sabahtan şuana kadar pastalarını incelediğim sevgili Deniz Hanım..

Bence harika görünen bu pastaların lezzetlerinden şüphe edersek ayıp olur!!
Kendimi tutamayarak yazdığım bu yazıyla Deniz Hanımıda tebrik etmek istiyorum..





 Bu kadar güzellik bir aradayken herkes bu sayfayı ziyaret etmeli..
http://designofcookie.blogspot.com/

2 yorum:

  1. Mükemmel gözüküyolar bayıldıım

    YanıtlaSil
  2. Tesadüfen rastladım blogunuza ,tam içeriğini okumaya koyulmuştum ki birde ne göreyim pastalarım ve ben..Çok çok teşekkürler ,çok güzel yazmışsınız,mutlu oldum:))

    İyi bayramlar
    Çok sevgiler

    YanıtlaSil